Bank ID på mobil er nede for Telenor-kunder

Skrevet av Markus André Jensen
12.03.2019 13:40

– Jobber med feilsøk og retting.

Påloggingstjenesten Bank ID på mobil er nede for Telenor-kunder.

Forsøker du eksempelvis å bruke tjenesten for å logge deg inn i nettbanken, vil du bli møtt med en feilmelding, skriver Tek.no.

– Telenor opplever for tiden ustabilitet med SMS. Det er dette som fører til problemene med Bank ID på mobil, sier Magnus Line, Informasjonssjef i Telenor Norge, til Tek.no. 

– Vi vet ikke om det berører alle Telenor-kunder, men våre teknikere jobber med feilsøk og retting. Vi har godt håp om en snarlig løsning på problemene, avslutter Line.

Debatt
Bodø NU oppfordrer leserne til saklig debatt!
Tenk over hva man skriver og vis hensyn. Kommentarfeltet overvåkes av våre moderatorer. Grove overtredelser av normal debattskikk kan straffes med utestengelse.