Å komme i form skal være lystbetont. Foto: Sondre Skjelvik

I ti uker har jeg sagt det samme: – Dere må ta det MER med ro!

Skrevet av Sondre Skjelvik
14.07.2019 12:00 - OPPDATERT 14.07.2019 14:21

Det nærmer seg slutten på treningsopplegget, her finner du all trening deltakerne har gjennomført, samt alle tips som er gitt. Vil du begynne nå er det ingen som stopper deg!

Hver eneste trening i ti uker har jeg sagt det samme til deltakerne: 

«Dere MÅ ta det MER med ro! Dere har det alt for vondt på trening!»

Hvis du føler at det hadde vært godt å komme i bedre form, og tror at det er nødt til å være smerte fra start til slutt, tenk om igjen. Med det i bakhodet oppfordrer jeg alle til å se på treningen som deltakerne av I Form Nu har gjennomført.

Det er enkelt, lettvint og ikke minst variert. 

Senere i dag kommer også treningsprogram for uke 11.

Under finner du oversikt over alle treninger og alle tips som er gitt ut siden starten: 

UKE 1

UKE 2: 

UKE 3: 

UKE 4: 

UKE 5: 

UKE 6: 

UKE 7: 

UKE 8: 

UKE 9: 

UKE 10: 

TIPS: 

 

 

 

 

 

 

 

 

Debatt
Bodø Nu oppfordrer leserne til saklig debatt!
Tenk over hva man skriver og vis hensyn. Kommentarfeltet overvåkes av våre moderatorer. Grove overtredelser av normal debattskikk kan straffes med utestengelse.