Hvert år kårer Kampanje «Årets markedssjef». Men i år som det andre året på rad, delte de torsdag kveld ut prisen for «Årets B2b-markedssjef». Og spesialprisen gikk til Nebojsha Mihajlovski i Power Office. – Jeg er veldig stolt av at Power Office har kommet seg på lista og er blitt en av få topp-merkevarer i Norge. Så det er utrolig kult og jeg er veldig stolt av å få denne prisen, sier Mihajlovski til Kampanje. B2B står for Business to business og er handel mellom bedrifter, til forskjell fra mellom bedrifter og forbruker/privatpersoner. – Et forbilde for enhver markedssjef innen B2B, sier juryen om Nebojsha Mihajlovski. Markedsdirektøren har ifølge juryen en «sjelden evne til å kombinere fag, magefølelse, og godt gammeldags guts» innenfor en kategori som butikk-til-butikk-markedsføring (B2B). Juryen viser til hva en av byråsamarbeidspartnerne sier om Mihajlowski som blant venner bare går under kallenavnet «Nesko». – Det etterlyses mot blant markedssjefer innenfor B2B. Nesko er kanskje den som har mest av dette, står det i jurybegrunnelsen.