– Vi må hele tiden tenke på fremtiden. Hvilken arv er det vi skal overlate til våre barn, sier salgssjef Andreas Dahl hos Lindbak i Bodø.
FULL FRIHET
De er en av de største på markedet når det gjelder å sørge for at arbeidsplassen din er hyggelig, miljøvennlig og legger til rette for en god hverdag. Det er her Lindbak har skapt «Smidig kontor», som gjør at du som kunde får levert skreddersydde løsninger.
– Våre tjenester og vår metodikk gir deg full frihet til å tilpasse antall kontorplasser og annet utstyr, på en enkel måte. Med et komplett tjenestespekter og gode finansieringsløsninger, tilbyr vi inspirerende og skalerbare kontorløsninger, med forutsigbar økonomi, sier Dahl.
Saken fortsetter under bildet.
KOMPLETT OVERSIKT
Med sitt skarpe fokus på bærekraft, har Lindbak også tatt initiativ til at du som kunde ikke alltid må kjøpe nytt.
«Sirkulær rådgiving» er et tilbud hvor fagfolkene hos Lindbak tar en gjennomgang av samtlige kontormøbler og annet kontorutstyr slik at du som kunde får komplett oversikt over ditt inventar. Her gir vi en vurdering av hvilke møbler som bør vedlikeholdes, redesignes eller byttes.
Dette tilbudet er tett knyttet opp mot «Nytt og brukt». I tett samarbeid med våre kunder og interiørarkitekter sørger vi for å utarbeide en god plan over brukte møbler som skal beholdes, vedlikeholdes eller redesignes, poengterer Dahl.
Saken fortsetter under bildet.
FLYTTING FRA A TIL Å
Et annet og populært tilbud er tjenesten «Kontorflytting».
– Vi demonterer, flytter og innreder de nye kontorlokalene dine. Her sørger vi også for en miljøvennlig sortering, gjenbruk, gir deg komplette miljørapporter og skaffer til veie alt det andre du trenger til de nye lokalene, sier Dahl.
Med tjenesten LINDBAK kontorflytting hjelper Lindbak deg gjennom hele flytteprosessen, med alt fra planlegging og tilrette- legging til gjennomføring. Deres erfarne montører har høy kompetanse, og bryr seg om både kontormøblene og kontorutstyret ditt.
Saken fortsetter under bildet.
BRED PORTEFØLJE
Men det stopper ikke der. Lindbak har flere tjenester som kommer deg som kunde til gode:
- «Smarte kontor» sørger for en optimal løsning av lokalene. Gjennom bruk av sensorteknologi kan de kartlegge og gi innsikt i bruksmønster, temperaturer, luftkvalitet og alt som skal til for å vite noe om hvordan menneskene i organisasjonen bruker kontoret.
- «Vedlikehold» er en tjeneste hvor du kan inngå en vedlikeholdsavtale etter behov, noe som sørger for at møblenes levetid forlenges.
- «Fleksibel leie» er en ordning som gir deg som kunde tilgang til skalerbare løsninger, som enkelt kan til- passes endringene i organisasjonen din. Da slipper du store innhugg i kontoen når utstyret skal anskaffes. Du kan også bytte ut eller oppgradere møbler og annet utstyr etter hvert som behovet endrer seg.
- Utleie av kaffemaskiner som produserer et stort utvalg drikker av høyeste kvalitet.
Saken fortsetter under bildet.
Og nettopp det siste punktet har blitt meget populært og etterspurt av en rekke kunder:
– Da vi skulle anskaffe oss ny kaffemaskin og vanntårn til våre nye lokaler satte vi som krav at maskinene skulle gi oss en god kopp kaffe og være enkle å rengjøre. Valget falt på en løsning fra Lindbak som vi er veldig godt fornøyd med og som har skapt god stemning på kontoret, sier konsulent Peter Robertsen hos Atea Norge.
TOPP MODERNE BYGG
Når du jobber for å skape bærekraft hos kundene, er det også viktig å sørge for at du selv lever opp til de samme kravene. Derfor flyttet Lindbak i 2020 inn i den BREEAM Excellent- sertifiserte bygningen Bodø Innovation Gate.
Saken fortsetter under bildet.
Bygget regnes som et av Nord-Norges mest moderne kontorbygg, og bygget er tilrettelagt for komfort, inneklima, transport, sykkelparkering, dusjer og er garantert uten giftstoffer. Lindbak har innredet kantinen i bygget, og valgene har her også falt på naturlige materialer som ubehandlet tre, betong og mose på veggene.
EN AKTIV HVERDAG
– Vi flyttet fra et bygg som var plassert i utkanten av Bodø by til BIG som er langt mer sentralt. Det har ført til at vi kan ha en langt mer aktiv hverdag med å for eksempel gå til kundemøter, sier Dahl.
BIG har også utleie av el-sparkesykler og el-sykkel som kan brukes til kundemøter.
– Å gå eller å sykle til kundemøter tvinger oss til å ta en pause fra stress og mas hvor vi kan la tankene svirre. Vi får senket pulsen og møter kunden i en helt annen sinnsstemning, konkluderer salgssjef Andreas Dahl hos Lindbak i Bodø.