VELKOMMEN TIL OSS: Kvalitetsleder Hanne Fiborg og daglig leder Jan Erik Aasheim hos Nordland Forsikring - Tryg Salgssenter i Bodø trenger flere flinke folk: – Hos oss får du stor frihet under ansvar, sier de to.

En spennende
og trygg jobb

Er du offensiv og brenner for å hjelpe folk? Da står Tryg Salgssenter i Bodø klar til å ta i mot deg med åpne armer.


– Det beste med denne bransjen er at det er plass til alle typer mennesker, med svært ulik bakgrunn og erfaring, sier daglig leder Jan Erik Aasheim i Nordland Forsikring - Tryg Salgssenter.

I dag jobber det åtte medarbeidere ved kontoret i det gamle Telenor-bygget i Rønvik, men selskapet har klare planer om videre vekst. Og da trenger de deg, du som trives med stor frihet under ansvar:

VERDENS BESTE JOBB

– Egentlig så er dette verdens beste jobb, du får i stor grad lov til å utforme din egen hverdag, sier Hanne Fiborg.

Saken fortsetter under bildet.

TETT PÅ KUNDENE: – Fos oss er det viktig å ha et tett forhold til kundene, slik at vi til en hver tid kan sørge for at de har de beste avtalene, sier Jan Erik Aasheim.

Hun er en av veteranene i bransjen og fungerer også som kvalitetsleder internt hos Tryg i Bodø.
Forsikring er en bransje hvor du selger produkter som kundene er helt avhengige av. Men i en jungel av ulike tilbud og løsninger, er du prisgitt gode rådgivere:

– Denne jobben handler like mye om å veilede som å selge. Vi må sette oss grundig inn i kundens behov og skreddersy individuelle løsninger. Det i seg selv er en svært takknemlig rolle, mener Fiborg.

HJELP NÅR DU TRENGER DET

– Når en kunde har havnet i en eller annen form for «krise» og vi kan fortelle vedkommende at dette er noe de er forsikret mot, så gir det deg en god følelse. Da har vi bidratt til at en ellers tung fase av livet blir litt lettere, understreker Aasheim.

Hvis det er ett spesielt område han vil trekke frem, så er det helse og personforsikringer:

– Når vi spør folk om hva som betyr mest for dem, så svarer nesten alle barn som nummer én. Tett fulgt av ektefelle eller samboer. Men ser vi på hvordan de er forsikret, så er det gjerne hus og bil som har de beste avtalene.

Saken fortsetter under bildet.

TAKKNEMLIG ROLLE: Denne jobben handler like mye om å veilede som å selge. Vi må sette oss grundig inn i kundens behov og skreddersy individuelle løsninger. Det i seg selv er en svært takknemlig rolle, sier Hanne Fiborg

EN TUNG AKTØR

Tryg er Skandinavias største skadeforsikringsselskap med aktiviteter i Danmark, Norge og Sverige. De har levert økonomisk og personlig sikkerhet for kundene sine i snart 300 år. Hver dag sikrer selskapets 4.000 medarbeidere trygghet og verdi for mer enn fire millioner kunder.

Med et bredt spekter av forsikringer til både privat, bedrift og industri, behandler Tryg årlig mer enn én million skader i Skandinavia.

Tryg har avtaler med en lang rekke organisasjoner og forbund, blant annet NITO, OBOS og Utdanningsforbundet. De har også samarbeid med Nordea og Danske Bank innen livs- og pensjonsforsikringer.

PERSONLIG KONTAKT

Hos Tryg Salgssenter i Bodø legger de stor vekt på en personlig oppfølging av alle kundene, de skal til en hver tid vite hvem de kan ringe til når de trenger hjelp og rådgiving.

 – Hverken livet eller jobben er statisk, derfor er det lurt at du jevnlig oppdaterer forsikringene dine. Går du opp i lønn må dette reflekteres i for eksempel personforsikringen din, poengterer Fiborg.

Som du ser, dette er en jobb med mange og spennende utfordringer:

– Vi er primært på jakt etter de rette «typene», selve faget skal vi sørge for en grundig innføring i, sier Aasheim.

NOE FOR DEG?

I en verden som blir stadig mer turbulent og et arbeidsliv hvor endringene står i kø, så er forsikringsbransjen et sikkert valg. Dette er tjenester som det er behov for både i motgang og medgang.

Høres dette interessant ut?

Da tar du kontakt med:

Jan Erik Aasheim 

T: 476 09 641 

M: [email protected]