DEN GODE DIALOGEN: – Samtalen med kunden er helt essensielt, for det er her du bygger opp tillit og finner ut nøyaktig hva som passer best for nettopp den personen eller bedriften, sier avdelingsleder Fredrik Ljunggren i Pronans Forsikring Bodø.

Satser nordisk
med base i Bodø

Pronans Forsikring satser knallhardt. Det vil du som kunde tjene på

– Målet er klart, i løpet av 2022 skal vi doble både omsetning og antall ansatte, sier avdelingsleder Fredrik Ljunggren i Bodø.

I tillegg til fylkeshovedstaden har Pronans Forsikring kontorer i Oslo, Kristiansand og Arendal.

SENTRALT PLASSERT

– Bodø er viktig hub som gir nærhet til kundene i regionen og som samtidig gir god tilgang på de beste kundeorienterte hodene for selskapet, sier Ljunggren.

Pronans gikk nylig sammen med Nord Forsikring. Både Pronans og Nord forsikring er del av Nord Insuretech Group AB, som er notert på Nasdaq børsen i Stockholm.

– Ambisjonsnivået i det nye selskapet er høyt, vi skal bli den beste Nordiske digitale forsikringsaktøren sier Børge Leknes, konsernsjef i Nord.

DIGITALT I FRONT

–  Vi har lenge vært på utkikk etter et kompetansemiljø som Pronans, slik at vi styrker vår distribusjonskraft, både lokalt og Nordisk med de beste folkene.

Nøkkelen til suksessen og den videre veksten ligger i intelligent bruk av digitale verktøy:

– Det handler om å gjøre kundereisen så effektiv og enkel som mulig og her ligger Pronans helt i teten, sier Leknes.

Saken fortsetter under bildet.

KONKURRANSEÅND: Skipsklokka er et klassisk innslag på kontoret. – Her ringes det gang vi har fått en ny kunde, forteller Fredrik Ljunggren.

TEKNOLOGI MED «VARME HENDER»

For når alt kommer til alt, så er det pris, service og kvalitet som er avgjørende for den enkelte kunde, enten det dreier seg om privat- eller bedriftsmarkedet. Da er også en tett oppfølging viktig:

– Allerede fra første kontakt med oss trenger du kun å forholde deg til én person. Det betyr at du slipper å bli sendt rundt til flere, eller bli stående fast i et call-center, poengterer Ljunggren. Vi har gjort kundereisen enklere for alle våre kunder. Hvorfor bruke 40 minutter på å avdekke behovet til kunden, nå vi gjennom vår unike teknologi kan skreddersy løsninger?

– Vi har nå på plass teknologi som muliggjør innhenting av informasjon fra kundene våre digitalt. Dette forenkler tidsbruken til både rådgiver og kunde og sørger for at vi har det riktige grunnlaget for gode løsninger for våre kunder.

– Kort sagt kan man si at den klassiske «telefonselgeren» er avleggs, og her skal vi ha mennesker som kan hjelpe oss med å kontakte kunder som allerede har vist interesse sier Fredrik Ljunggren engasjert.

– Teknologien skiller oss fra alle andre salgsjobber innen forsikring.

Saken fortsetter under bildet.

TRENGER FLERE PÅ LAGET: – Nå skal vi satse tungt og da trenger vi flere dyktige kolleger, sier fra venstre Fredrik Christian Raade, Truls Follesø, Martin Skjei og Fredrik Ljunggren.

TRENGER FLINKE FOLK

Nå rigger Pronans seg for videre vekst og er på jakt etter nettopp sultne personer:

– Hos oss får du store muligheter til å utforme din egen hverdag. Så er det selvfølgelig en stor fordel at du elsker utfordringer og besitter et skarpt konkurranseinstinkt. Vi tilrettelegger digitalt slik at din arbeidsdag blir effektiv og konkurransepreget. Dermed søker vi proaktive personer som ønsker å jobbe i en positiv og engasjerende salgskultur.

Pronans Forsikring tilbyr flere tjenester

  • Personforsikring
  • Skadeforsikring
  • Lån til bil, mc og båt
  • Garantier

Du kan lese mer om Pronans Forsikring her

Du kan søke på ledige stillinger her