Administrerende direktør i Berg-Hansen, Per Arne Villadsen Foto: Privat

Til topps i nasjonal kåring: – Ketchup-effekten etter pandemien har vært mer utfordrende

For tredje året på rad er Berg-Hansen, som har kontorer i Bodø, kåret til det beste reiseselskapet i Norge innen Travel Management.


– Dette viser tydelig at god rådgivning fra en solid reisepartner er verdsatt blant norske virksomheter. Jeg er stolt over å kunne motta denne utmerkelsen på vegne av alle våre medarbeidere, som hver dag gjør sitt ytterste for å hjelpe kundene våre, sier administrerende direktør i Berg-Hansen, Per Arne Villadsen i en pressmelding.

Både reisebransjen som helhet, inkludert Berg-Hansen, er under oppbygging etter pandemien. I løpet av de siste årene har bransjen mistet mange medarbeidere, og det tar tid å bygge seg opp igjen til 2019-nivå. Berg-Hansen-sjefen sier at medarbeiderne er den viktigste ressursen hos selskapet.

– Det er ekstra gledelig å få denne anerkjennelsen fra kundene våre akkurat i år. Ketchup-effekten etter pandemien har vært mer utfordrende enn vi kunne forutse, og vi mottar ekstremt mange kundehenvendelser hver dag – samtidig som vi har mange nyansatte som fortsatt er under opplæring. Dette er krevende både for oss og for kundene som kanskje har glemt hva vi som reiseselskap har stått i, sier han.

– Jeg tror det er summen av mange elementer som bidrar til at vi går til topps i kåringen. Vi har erfarne rådgivere og prosjektledere som sikrer at kundene til enhver tid har en så lønnsom og optimal reisebyråavtale som mulig. Vi har svært kunnskapsrike medarbeidere som er tilgjengelig 24/7. Dette i kombinasjon med markedets beste selvbetjeningsverktøy tror jeg er suksesskriteriene, sier Villadsen.

Debatt
Bodø Nu oppfordrer leserne til saklig debatt!
Tenk over hva man skriver og vis hensyn. Kommentarfeltet overvåkes av våre moderatorer. Grove overtredelser av normal debattskikk kan straffes med utestengelse.